سيد علي عزيز ، در زمان رهبري تو ، حجت ابن الحسن العسكري ظهور خواهد كرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 660
نویسنده : پرویز طهماسبی

اي سيد علي عزيز ، در زمان رهبري تو ، حجت ابن الحسن العسكري ظهور خواهد كرد ( دینی و مذهبی )

 

agha_-4

پایگاه صالحات - حجة الاسلام حاجتي امام جمعه موقت اهواز : hajati

اين جمله آقاي ري شهري را اولين بار من لو ميدهم به اين صورت ، آورده ام مطلبش را هم بخوانم ، همان طور كه نوشته بودم .

اين مطلب مربوط به چند سال قبل است ، ايشان داشت سخنراني ميكرد طلاب هم بودند .

آقاي ري شهري مي فرمود : خدمت آقا رسيديم ، قبل از اينكه به اين نكات بپردازم الان به ذهنم رسيد ، نيمه شعباني بود خوابي را كه در آغاز پيروزي انقلاب اسلامي ديدم نقل كنم گرچه خواب حجت نمي باشد ولي اين خواب با استنباطم تطبيق ميكند .reyshahri

روزهاي اول انقلاب كه امام به قم آمده بودند و چند روزي از آمدنشان نمي گذشت در عالم روياء ديدمشان ، در آن حال همين مطلب را خدمتشان عرض كردم كه استنباط من اين است كه ظهور امام زمان نزديك است .

ايشان به شدت گريه كردند از شوق چنين روزي و سرشان را به علامت تائيد مطلب من تكان دادند.

تعدادي از اهل معرفت هم اين واقعيت را تائيد ميكنند.حتي يكي از دوستان حضرت امام كه چند ماه پيش خدمت رهبر انقلاب حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (حفظه الله) رفته بودند ، مطلبي را در اين رابطه به آقا فرموده بودند .

آقا به من فرمودند : آقاي ري شهري ايشان آمد پيش من وگفت: آقاي سيد علي عزيز در زمان رهبري تو ، حجت ابن الحسن العسكري ظهور خواهد كرد.

حجة الاسلام حاجتي : اينجا جالب است صحت اين كلام اتقان اين كلام ، كه ناقل اين كلام خود آقاست با يك واسطه به شما عرض كردم .

آذربايجان غربي رفته بودم خدمت يكي از آقايان ، علما و ائمه جمعه هم بودند . يكي از علماي سلماس آمد پيش من گفت: اول انقلاب علامه طباطبائي را ديدم در مركز قم كنار ميدان شهداء داشت ميرفت خدمت امام ،خانه امام ، به او گفتم آقا اين انقلاب را چطور مي بينيد ؟

علامه طباطبائي فرمود: اين انقلاب متصل ميشود به انقلاب جهاني امام زمان (عليه السلام) .

 



:: موضوعات مرتبط: دانستنیهای درباره رهبر , ,
:: برچسب‌ها: سيد علي عزيز , در زمان رهبري تو , حجت ابن الحسن العسكري , ظهور خواهد كرد , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: